דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 3973 פעמים ]

מי מאיתנו לא זוכר את עצמו כילד הולך בהתרגשות לחנות הדפסה על חולצות ומדפיס איור, תמונה או כיתוב על חולצות במגוון צבעים? בעבר, זו נחשבה לאחת המתנות הנפוצות ביותר לימי הולדת. חלקכם אולי יתפלאו לדעת כמה נפוץ גם היום להדפיס על חולצות, כובעים ופריטים נוספים, במבחר רחב ומגוון של הדפסים ובטכנולוגיות מתקדמות.

איזה סוגי הדפסה על חולצות קיימים?

השיטה הישנה והמוכרת לכולנו היא הדפסת מדבקה. לאחר שאתם בוחרים את המדבקה שהכי מתאימה לכם מתוך מאגר המדבקות בחנות, ייקח אותה המדפיס ובאמצעות שימוש בחום של תנור או מגהץ, תדבק המדבקה לחולצה באופן חזק יחסית. החיסרון של שיטה זו היא שההדפסה לא נטמעת בבד עצמו אלא מונחת מעליו. זה נראה פחות מקצועי ועם הזמן עלול להתקלף. שיטה זו מתאימה להדפסה בכמות קטנה.

שיטה מתקדמת יותר לייצור חולצות מודפסות נעשית באמצעות מדפסת דיגיטלית מיוחדת, שמקבלת את הוראות ההדפסה מתוכנת עיצוב במחשב ומדפיסה ישירות על הבד. הדפסה על חולצות בשיטה זו תעלה לכם יותר, אבל היא מאפשרת לדיו להיספג בבד, שלא כמו בשיטה הקודמת, ובכך לייצר הדפס עמיד במיוחד, איכותי ואפילו אחד מקורי, בעיצובכם.

דפוס משי זו אחת משיטות ההדפסה הנפוצות ביותר, מכיוון שהיא מאפשרת לכם להדפיס כמות חולצות גדולה במחיר נמוך יחסית ובדיוק מרבי. היא עובדת באמצעות יצירת גלופה שעשויה מרשתות של חוטים ברווחים משתנים, כשהדיו נוזל דרכם וכך נוצר ההדפס על הבד. יתרון גדול גם פה הוא שאין צורך להסתפק במגוון ההדפסים שיש לחנות להציע ואפשר ליצור משהו ייחודי לגמרי.

הדפסה על חולצות ככלי שיווקי וחברתי

אפשרות נפוצה ומאוד פופולארית כיום היא הדפסה על חולצות, כובעים או מכנסיים לשם קבלת מוצרי פרסום – לוקחים פריטים יומיומיים ומדפיסים עליהם סמלים וסיסמאות של חברות שונות. בעלי חברה יכולים להעניק במתנה לקהל לקוחותיהם מגוון מוצרים ממותגים, כך ששם החברה והלוגו שלה יחקקו בזיכרונם, ובזיכרון של כל מי שיפגוש בהם.

פריטי ביגוד מודפסים יכולים גם לשמש את עובדי החברה ונציגיה בהזדמנויות שונות, ובכך ליצור תחושת אחידות ונאמנות לחברה. למשל, אם עובדי החברה יוצאים ליום ספורט, חולצות עם שם החברה והלוגו בתוספת לסלוגן משעשע, יכולות 'להרים' את האירוע וליצור תחושת שייכות.

שימושים נוספים של הדפסה על חולצות

חולצות מודפסות יכולות להיות מתנה מצוינת ואישית לילדים ולבני נוער. אם למשל אתם רוצים לתת מתנה לילד שאוהב מאוד סדרה מסוימת או קבוצות ספורט, פריט לבוש שעליו יתנוסס הדפס שלהם, יהפוך מיד להיות הפריט הכי מבוקש בארון. להיט נוסף הוא הדפסה על חולצות של חתנים – הדפסה הומוריסטית וכיפית שגם מצילה אותם מהחליפה והעניבה.

שימוש לא חדש בכלל – אבל מאוד פופולארי של ההדפסה על חולצות הוא התלבושת האחידה. הנושא נתון לוויכוח והדעות לגביו חלוקות, אך בשורה התחתונה, אם זו מדיניות בית הספר, אין הרבה ברירות.  שימו לב שהחולצה וההדפס נעשים באיכות טובה, שלא תצטרכו להחליפם בתדירות גבוהה.

בגדים מודפסים הם גם נחלתם של מקומות עבודה רבים שמאמינים בהלבשת עובדיהם במדים. בתור מעסיק, עליך לוודא היטב את איכות התלבושת שתעניק לעובדיך, בשל השימוש התכוף והכביסות המרובות. הדפסה על חולצות עבודה חייבת להיות איכותית ומקצועית – אחרי הכל, היא משקפת את העסק שלך בעיני העובדים וקהל הלקוחות.

רן ספורט - שיווק חולצות מודפסות לקידום םמכירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב